Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
skrot
Lagt inn av: stian (---.bb.online.no)
Dato: January 29, 2006 07:21PM

hei

i amazonposten nr5 2002, side4 står det om en skrot i eda/arvika..
noen som kan gi en litt mer nøyaktig beskrivelse av hvor den ligger??

Re: skrot
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: January 30, 2006 11:31AM

Er litt usikker på hvor dette hoggeriet ligger da det har gått 3 - 4 år siden jeg var der, men du kan prøve denne veibeskrivelsen: Når du kommer inn i Arvika fra vest følger du hovedveien gjennom Arvika (riksvei 62 eller 172) til du har Volvo-forhandleren på høyre side. I rundkjøringen tar du så til venstre og så til høyre igjen i neste kryss. Du kommer da inn på et industriområde, og hoggeriet bør være enkelt å finne (stor rød bølgeblikk-kledd bygning).

Det er hele 3 hoggerier i Arvika, men bare dette ene som har eldre biler.

Det er/var også et hoggeri i Eda, men da det er mange år siden jeg har vært der vet jeg ikke om dette eksisterer lenger. Her var det også flere gamle biler fra 50- og 60-tallet selv om hovedtyngden naturligvis lå på nyere biler.

Re: skrot
Lagt inn av: stian (---.bb.online.no)
Dato: January 30, 2006 07:32PM

takk skal du ha

håper 65 moddelen som er avbildet i bladet fortsatt har interiøret og at det forholdshvis bra...

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.