Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 treff hos Familien Larsen
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
treff hos Familien Larsen
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: April 03, 2007 11:15AM

ser det er treff hos Larsen.

hva pleier skje på disse treffa? er alle velkomne? må en være medlem?

grinning smiley



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 04/03/2007 11:17AM av Erik.

Re: treff hos Familien Larsen
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: April 06, 2007 08:45PM

Hei Erik,

dersom du går inn på hjemmesiden til NVAK og på treffkalenderen for april så vil du finne noe info. Men jeg vil selvsagt svare på dine spørtsmål her på forumet.

Treffet skal væøre sosialt med prat, mekking og mat. Vi stiller med mekanikere som kan hjelpe deg, dersom du har en Amazon, PV, P1800, 140 eller 160 bil, med mindre reparasjoner. Alle andre, både med og uten Volvobil er selvsagt også velkomne, men kan ikke regne med å slippe til i verkstedet. For de som skal ha hjelp er regelen førstemann til mølla, men vi vil gjerne hjelpe alle, og det har vi klart de foregående åtte år. Vi stiller utstyr, se hjemmesiden, til disposisjon slik at du selv kan vaske bilen, polere etc. Pølser og brus er til salgs, vafler og kaffe spanderer vi. For kveldens, (lørdag og evt fredag), grilling så må du ha med grillmat selv.
Vi og våre andre besøkende forsøker å besvare alle spørsmål våre besøkende har.
Alle er velkomne og du behøver ikke være medlem, selv om jeg sikkert kommer til å forsøke å verve deg i løpet av besøket. Mekketreffet er som sådant gratis, men de som får hjelp av mekanikerne må ut med en hundrelapp, som skal dekke inn litt av materiell, strøm etc.

HÃ¥per at du tar turen.

Mvh Arve Larsen

Re: treff hos Familien Larsen
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: April 13, 2007 02:39PM

regner med jeg kommer ja!

Re: treff hos Familien Larsen
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: April 22, 2007 01:11AM

tenkte meg til dette treffe jeg og, men det er jo så langt!!



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 08/18/2007 08:41PM av Abra.

Re: treff hos Familien Larsen
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: April 27, 2007 08:12PM

kommer meg ikke opp til Treffet! jaja. tar det en annen gang! savnet ble nok stort regner jeg med. haha



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 08/18/2007 08:42PM av Abra.

Re: treff hos Familien Larsen
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: May 11, 2007 01:43PM

legges det ut noen bilder her fra disse treffa eller?



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character W defined in its font.