Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 blinklys
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
blinklys
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: October 25, 2006 04:01PM

blinklys hendelen vil ikke gå i normal stilling etter jeg har svingt.. skjer av og til selvfølgelig men det er 1 av 10 ganger..har skrudd av rattet ett par ganger for å se hva feilen kunne være , men ja sant.. så ut som det var iorden for min del ...

tatt av rattet flere ganger for å prøve (sist satt rattet seg fast hehe får det ikke av nå ..kommer nok av engang...hvis jeg prøver litt lenger tongue sticking out smiley )

uansett er det noe slite deler inni der ? var en hvit plastikk dings som hadde noe med den og gjør fant jeg ut , men hvilken posisjon skal alt dette stå i når du setter det på? ja jeg har satt rattet på litt skrått også hihi..rattet stod rett første gang jeg skrudde det av , fungerte ikke da heller.


finnes ikke noe mer irriterende enn blinkede lys foran deg og nå er jeg blitt en av dem for jeg glemmer det alltid ut.. blinkeren lager enn så herlig lyd at det er lett å glemme... smiling smiley

uansett er det en slitedel ? eller bare feil montering ?


Mvh

Sven Erik



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 10/25/2006 04:02PM av Abra.

Re: blinklys
Lagt inn av: Kim (---.bb.online.no)
Dato: October 25, 2006 08:43PM

Hei.

Du kan se om det er slitt et spor i den plast dingsen.
Det er den som skal dytte på den lille armen som stikker ut av hendelen når du skrur den på. (sett på blinklys når rattet er av)
Hvis det er spor i den, så blir ikke armen dyttet i retur.

Kim...

Re: blinklys
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: October 31, 2006 11:58PM

oki skal se etter når jeg får rattet mitt av =)



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character N defined in its font.