Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: Volvo Vestfold (---.109-247-40.customer.lyse.net)
Dato: January 19, 2012 09:46PM


Re: Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: May 23, 2012 10:36PM

Hei, kjære landstreffdeltakere.

Er det en eller flere som kan tenke seg å organisere en samlet kjøring her hjemmefra og til Karlstad?

Grunnen til at jeg/vi (NVAK-styret) henvender oss utad til medlemmene vedr dette, i stedet for å organisere dette selv, er det faktum at vi som medarrangører av treffet reiser avsted i alle fall en dag tidligere enn de øvrige deltakerne.

Vi har også innad i styret vært inne på tanken om felles kjøretur, og burde kanskje også lagt ut denne forespørselen litt tidligere? Men det er ennå nok av tid.

Det vi har kommet frem til at kan være en brukbar løsning, (vi er helt åpne for andre ideer og forslag), er at den personen som tar på seg oppgaven med organiseringen setter opp bestemte frammøtesteder og tider f eks i Oslo, i Østfold og i Vestfold. Da kan de som ønsker å henge seg på møte på en av de bestemte plassene. Om man kjører via Ørje eller andre grenseoverganger er opp til de som skal kjøre, men man kan f. es ha en siste frammøteplass i Mysen/Ørje, hvor alle som kommer fra de andre distriktene samles slik at alle kan kjøre i følge derfra.

På vegne av deltakerne håper jeg på positiv respons fra en eller flere av dere slik at dere kommer i gang med planleggingen. Når en hovedorganisator har sagt seg villig til å gjøre jobben må han få navn, telefonnummer og mailadresse til de andre som vil være med. Ut i fra det kan han få med seg medorganisatører som er oppmøteansvarlige på de møteplassene han/hun selv ikke er på.

Lykke til. Intet skulle glede oss mer enn å se en lang rekke norske treffdaltakere komme kjørende i kortesje inn i Karlstad.

Mvh Arve Larsen
styremedlem NVAK

Re: Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: June 04, 2012 11:57PM

Hei!

Har forslag om møtested ved den nye rasteplassen ved E-18 før Mysen, kunne også vært aktuelt
ved Mona Betong A/S som er arbeidsplassen min. Det ligger like ved rasteplassen, men jeg er litt redd for støvplagen. Det er jo nypolerte saker vi snakker om.

Jeg kan ikke ta på meg noe organisering da på dagen, for jeg er litt usikker på når jeg får reist selv. Kunne vært greit å få vite klokkeslett når det er aktuelt osv.

Mvh.Gunnar Aas
tlf.95860022

Re: Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: Volvo Vestfold (155.227.224.---)
Dato: June 07, 2012 06:09AM

Mysen, ja hvorfor ikke. husker ikke når arrangementet starter på Fredag. men det kan vere lurt å ha god tid. Kom med forslag om tid og sted i mysen.

Re: Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: larseki (---.bb.online.no)
Dato: June 07, 2012 11:48AM

Lenger nord kan folk som vil kjøre i følge gjerne møte opp kl 10 ved Statoil vest for Kongsvinger (retning Skarnes). Så kjører vi derfra i følge.
Legger opp til å kjøre rv 200 istedet for rv 2, det er ikke særlig lengre, og litt roligere og triveligere.
Ved behov/spørmål, ta kontakt med meg på 99379921.

Re: Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: larseki (---.bb.online.no)
Dato: June 07, 2012 11:48AM

Lenger nord kan folk som vil kjøre i følge gjerne møte opp kl 10 ved Statoil vest for Kongsvinger (retning Skarnes). Så kjører vi derfra i følge.
Legger opp til å kjøre rv 200 istedet for rv 2, det er ikke særlig lengre, og litt roligere og triveligere.
Ved behov/spørmål, ta kontakt med meg på 99379921.

Re: Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: Eldar Novak (---.109-247-40.customer.lyse.net)
Dato: June 12, 2012 07:06PM


Re: Sammkjøring til årtets landstreff i Karlstad
Lagt inn av: Eldar Novak (---.109-247-40.customer.lyse.net)
Dato: June 12, 2012 08:31PM

jeg har ikke peiling på hvor den nye rasteplassen langs E-18 ved Mysen er.
kan noen gi en liten beskrivelse? etter avkjørselen til til .......
uansett Skal vi satse på rasteplassen langs E-18 ved Mysen?? Kl.10:00,google anslår kjøretiden fra Mysen til karlstad ca. 2½ time
så har vi noe konkret å holde oss til. Man kan jo også ta kontakt pr.telefon:
97055081.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 10 banner class does not have character G defined in its font.