Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Tennplugger
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Tennplugger
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: September 03, 2011 10:05AM

Etter mange år med hjemmemekking på forskjellige biler, har jeg blitt sittende igjenn med ett lager av tennplugger. kan noen sende en link med liste over hva de forskjellige tennpluggter passer til,ikke bare Volvo. helst pdf-fil til å laste ned, De merkene det gjelder er Bosch, NGK og Champion, det er jo mange forskjellige seriere av plugger også eks. V.line, platium, super osv.
Jeg har googlet endel men med både mandglende kunskap og tålmodghet finner jeg ikke noe av innteresse.

Re: Tennplugger
Lagt inn av: hclande (---.81-166-129.customer.lyse.net)
Dato: September 03, 2011 12:51PM


Re: Tennplugger
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: September 04, 2011 09:18AM

Brillefint.
dette er akkurat det jeg ser etter
Takk.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 10 banner class does not have character M defined in its font.