Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Ubrukelig forum?
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Gå til side: Forrige123Neste
Gjeldende side: 2 av 3
Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: August 31, 2011 10:15PM

Hei Tor,

du etterlyste et svar på hvem som er webmaster for NVAK. Nå fikk du svar av Vegard.

Vegard hadde samme spørsmål på forumet den 15. februar, under "dårlig aktivitet her". Han fikk svar på sitt spørsmål den 16. februar.
Disse opplysningene står også på hjemmesiden; "Styret" deretter "Praktisk Info".

Når jeg så er inne med en svar til ditt navn: jeg skrev ikke at det du skrev var usakelig. Jeg kommenterte kun den ene linjen, altså den engelske overskriften. Om det ble oppfattet at jeg mente alt det andre var usakelig, så var ikke det meningen. I så fall beklager jeg det.

Dersom jeg selv hadde hatt litt greie på PC'er og bruk av disse skulle jeg selv veiledet deg gjennom for at du skulle klare det du ikke klarte. Men de evnene besitter heller ikke jeg, som også er en gammel mann og oppvokst i tiden da vi hadde stensilmaskiner, og ikke kopimaskiner, på skolen.

Jeg må bare understreke at verken jeg eller andre innad i NVAK's styre har noe imot forbedringer på forumet. Men etter å ha fått en god del uønsket dritt av både tekst og bilder på forumet har vi vært nødt til å gjøre adkomsten vanskeligere for de useriøse. Dette går da også ut over de seriøse brukerne. Men hva som praktisk kan gjøres for og imot dette har jeg ikke peiling på. Derfor er det nå positivt at Vegard atter er på banen.

Jeg håper nå at jeg har forklart det jeg ønsker å forklare, og at misforståelser unngås.

Mvh Arve Larsen

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 31, 2011 10:18PM

Se det ja!

Det var andre boller!
Endelig blir Vegard vist respekt!

Så får vi bare håpe at han ikke har mistet motet!

Å legge om er en kjempestor jobb, og jeg håper på seriøs behandling videre!

Og at andre velmenende insnpill ikek blir avfeid med useriøse motangrep!

Lykke til!

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: August 31, 2011 10:35PM

Hei igjen Tor.

Vil du misforstå?

Vi har vist Vegard respekt hele veien. Det går det vel fram av det jeg skrev? Derimot har det sviktet et sted i kommunikasjonen mellom NVAK og ham.

Dessuten har jeg ikke avfeid velmenende innspill med useriøse morangrep, men kun angrepet det useriøse.

Men jeg er enig i det andre du skriver; kjempestor jobb, og lykke til!

Dessuten underskriver jeg med fullt navn.

Mvh Arve Larsen

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Vegard (188.113.126.---)
Dato: September 01, 2011 06:33AM

Hei Arve!

Dette forklarer jo en del, jeg sender deg en mail jeg, så skal vi se hva vi får til!

Det er ikke nødvendig å overdramatisere dette Tor, det er ingenting respektløst her, men heller en mail som er på avveie. Siden jeg ikke hørte noenting regnet jeg med at det ikke ble noe av det. Og siden styret da ikke hørte noe fra meg regnet nok de med det samme.

Nå høres det ut som at det løser seg da, og det kan vi jo på sett og vis takke deg for!



Oppdatert 2 gang(er). Siste gang oppdatert 09/01/2011 07:39AM av Vegard.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (---.221110.adsl.tele2.no)
Dato: September 01, 2011 12:22PM

Dette lover bra! Takk til Vegard som vil se på dette!
Og takk til Arve som nå er positiv til flere innspill!

Håper på god framgang, selv om jeg har "løftet problemstillingen" noe!
Jeg kunne kanskje brukt en snillere formulering enn "Ubrukelig forum?", men husk at det stod et spørsmlstegn bak!

Nå skal jeg ikke mase mer på en stund, da jeg vet at evt. omlegging tar tid. Det viktigste nå er at ledelsen i klubben tar tak i dette og får til et godt samarbeid med Vegard og evt. andre!

Og igjen, mine innspill om forumet dreier seg og sak og ikke person, for all del!

Om det hadde vært person, f.eks. Arve det gjaldt, ville jeg selvfølgelig tatt med at mr. larsen altid har stilt opp i alle sammenhenger tidligere,

Håper jeg ikke bli oppfattet som bare en skurk eller kverulant med mine spørsmål og kommentarer. Meningen var god, og jeg tar gjerne støyten og selvkritikk for å har masa litt mye her....

Kankje det er verdt det?, Ikke vet jeg.... Jeg har for det meste mer spørsmål enn svar.... Og jeg vet ikke mye og noe, men prøver å finne ut litt om det meste ...

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: hclande (---.81-166-129.customer.lyse.net)
Dato: September 01, 2011 04:53PM

med et nytt forum, kommer vi da til å miste alle de gamle postene som ligger her?

det ligger jo ganske mye bra info her.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Vegard (188.113.126.---)
Dato: September 01, 2011 07:19PM

Dersom det blir sånn at jeg setter opp et nytt forum kommer de gamle postene til å bli overført. Det er egentlig den største utfordningen når man går fra en forumtype til en annen, men jeg fant en oppskrift på hvordan dette skulle gjøres.

Dette er ganske viktig, ikke bare fordi det ligger mye bra info her som du sier, men også for aktiviteten. Å starte med et tomt forum kan ofte være vanskelig.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: hclande (---.81-166-129.customer.lyse.net)
Dato: September 01, 2011 07:39PM

hørres helt knall ut dettethumbs down

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: September 02, 2011 05:26AM

Veldig bra smileys with beer

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: December 11, 2011 11:29AM

Skjer der noe med dette ?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Vegard (188.113.126.---)
Dato: December 11, 2011 07:39PM

Kort sagt: Nei.

Edit: Fjernet unødvendig negativt tonet innlegg. Se svaret mitt tre innlegg lengre ned.



Oppdatert 2 gang(er). Siste gang oppdatert 12/12/2011 07:38PM av Vegard.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: December 12, 2011 06:50AM

Det var trist.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: larseki (---.59-169-95.eidsiva.net)
Dato: December 12, 2011 03:32PM

Det synes jeg styret bør forklare evt beklage. Regner med at styret på årsmøtet kan redegjøre for hvorfor det overhodet ikke gjøres noe med dette, til tross for tilbud om gratis bistand. Det burde jo absolutt være i klubbens interesse med en oppfrisking av dette forumet.
Kan jeg i det minste be om at saken tas opp på neste styremøte?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Vegard (188.113.126.---)
Dato: December 12, 2011 04:41PM

Der fikk jeg svar styret som stilte seg litt uforstående til dette. Det viser seg at saken ble tatt opp på et styremøte som avtalt, men av en eller annen grunn har jeg ikke mottatt referatet som ble sendt til meg.

De har gått gjennom mitt forslag og konkludert med å beholde dette forumet inntil videre.

Den saken er altså avgjort, men grunnet en liten kommunikasjonssvikt fikk jeg ikke beskjeden.



Oppdatert 4 gang(er). Siste gang oppdatert 12/12/2011 07:39PM av Vegard.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: December 13, 2011 06:40AM

Vegard Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> De har gått gjennom mitt forslag og konkludert med
> å beholde dette forumet inntil videre.
>
> Den saken er altså avgjort,



Det vat triste greier, her kunne klubben fatt ett oppdatert, bedre mer brukervennlig forum og så sier styret nei.confused smiley

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: hclande (---.sek.no)
Dato: December 13, 2011 02:44PM

det hørres helt utrolig ut at styret kan gi i fra seg et slikt tilbudeye popping smiley

i det minste så synes jeg at vi burde få en god forklaring på hvorfor.confused smiley

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Kent (---.bb.online.no)
Dato: December 14, 2011 12:59AM

Kanskje på tide med et nytt styre. Et som klarer å følge med it tiden.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Automat (---.18.176.54.tmi.telenormobil.no)
Dato: December 14, 2011 12:11PM

Hei
Ja mulig at styret bør byttes ut fordi et ti talls personer av hele medlems
massen er missfornøyd, men kom igjen om du har mot nok til å skrive under med fullt navn. Jeg er på valg så nå har du den store muligheten.
Hilsen Bengt Lybekk



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 01/01/2012 12:47PM av Kjell Hallberg.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: December 14, 2011 04:47PM

Automat Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hei
> Ja mulig at styret bør byttes ut fordi et ti talls
> personer av hele medlems
> massen er missfornøyd, men kom igjen om du har
> baller til å skrive under med fullt navn. Jeg er
> på valg så nå har du den store muligheten.
> Hilsen Bengt Lybekk


Her bør formannen tåle kritikken. Brukervennligheten på dette forumet er dårlig, og når da styret ikke vil ta imot gratis hjelp for å få ett bedre forum må de tåle å bli kritisert. Hadde hele medlemsmassen brukt forumet hadde jeg forstått ditt innlegg, men med de få som bruker forumet faller ditt innlegg på steingrunn.



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 12/29/2011 07:18AM av Kjell Hallberg.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Automat (---.bb.online.no)
Dato: December 14, 2011 06:03PM

Jeg tåler nok kritikk, men når folk velger en slik måte å tiltale oss på syns jeg virkelig de kan være så voksene å si hvem de er.
Bengt Lybekk

Gå til side: Forrige123Neste
Gjeldende side: 2 av 3


Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character L defined in its font.