Hei Vegard.
Nå ble vi, dvs de i NVAK's styre som jeg har snakket med i kveld, temmelig overrasket. Det er litt sent, og jeg har ikke snakket med alle. Du har helt rett når du skriver at vi mottok et tilbud om å hjelpe oss med å få et bedre forum. Du har også helt rett når du skriver at vi skulle ta opp det emnet på et styremøte.
Det har vi også gjort, og var hlet enige om at vi skulle la deg gjøre dette. Vi verken var, eller er imot å forbedre forumet. Nå husker ikke jeg hvem av oss, eller hvordan vi skulle svare deg. Vi fikk ikke noe svar, og vi har vel gått ut i fra at det var lettere å tilby seg å gjøre ting, enn å gjøre det. Nå forstår vi vel årsaken til at du ikke har gitt lyd i fra deg: Du har ikke hørt noe fra oss i sakens anledning. Hva det skyldes vet jeg ikke; enten har beskjeden ikke nådd fram, eller den har aldri blitt gitt fra oss.
Årsaken spiller akkurat nå liten rolle, hovedsaken er at du atter er på banen. Vi er absolutt positive til ditt innspill, og ettersom du skriver at tilbudet står ved lag, så ber vi om at du kontakter oss på
email@nvak.no Den adressen mottar alle i styret samt redaktøren vår. Det er vel den enkleste måten å kommunisere på. Vi vet heller ikke hvor du bor, så å foreslå et møte her og nå er vanskelig. Vi ser fram til nærmere kommunikasjon.
For Styret i NVAK
Arve Larsen
styremedlem