Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Ubrukelig forum?
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Gå til side: 123Neste
Gjeldende side: 1 av 3
Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 26, 2011 09:41AM

Hvorfor er det så lite som skjer her?
ER det forumet som er for tregt og tungvindt å bruke? Jeg for min del synes det er tregt som på på første PC-enes tid, koder og tull som ingen andre har. osv.

Tror de fleste opplever dette forumet som tungt og tregt og praktisk talt uten aktivitet.

Må eksempelvis prøve mange ganger med kode for å få lagt inn, får ofte feil...

Tungvinst å legge inn bilder? Eller er det bare jeg som er litt tilbaksstående på data?

Hvem er ansvarlig?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: hclande (---.81-166-129.customer.lyse.net)
Dato: August 26, 2011 03:38PM

dette har vel ikke så mye med orginal motor å gjøre eye rolling smiley

men kan være enig med det at forumet her er nok litt utdatert, hadde nok hatt godt av en oppdatering..

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 26, 2011 09:15PM

Fant ikke egnet sted i farten... me hva er problemet forumet eller at det ligger på feil sted?
Det er vel ikke så fullpakket inni her at man ikke finner fram?
Et par innelgge i måneden?
Her må det gjøres noe!
Sist jeg klagde over for liten skrift (feil fonter på hovedsiden fikk jeg greie p åat det var min maskin det var noe galt med!) -
Så skjer det vel ikek så mye her inne heller!

Hadde nok jobb med å komme inn i det hele tatt....

Finner moulator at det må flyttes kan han gjerne det for meg. Det blir vel strøket før det kommer så langt?
Om noen ansvarlige er innom her med det første og kikker da?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Pernille (---.85-200-45.bkkb.no)
Dato: August 27, 2011 01:49PM

...det er vel greitt nok å legge inn tekst, men tipper det hadde vært flere som hadde fulgt med om det flere innlegg med bilder! Kunne vært et godt supplement til Medlemsbladet.

Jeg prøvd å legge inn bilder etter "boka"..og det virker ikke fra min PC, ref tidligere innlegg. Eller jeg når ikke opp til det mentale nivået som kreves smiling smiley

Ellers kunne jeg vist siste innsats med nye tepper i Amazonen..for eksempel..som ble ganske fin!

Men..det er jo et prioriteringsspørsmål, er sikkert ikke gratis å oppgradere programvaren heller.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: August 27, 2011 06:50PM


Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: August 27, 2011 06:52PM

Det var særdeles enkelt ,trykk bildeknappen på verktøylinjen, legg inn nett adresse på bildet du vil ha inn ....vips er det der

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 29, 2011 04:08PM

Prøvde å legge inn dette bildet, men så fikk jeg melding om spam!!!
Hosta bilder gratis på Forumbilder.se
Hvor skal jeg legge bildene først?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 29, 2011 04:26PM

Tredje og siste forsøk.. Fikk feilmelding i gjen...

Kan noen lage en oppskrift på åssen man legger ut bilder på dette P horumet?

Eller er dette året gjettekonkurranse? Få spammeldinger og linker som ikke går inn...
Føler meg så forb... dum her...

Hvem kan hjelpe hvermannsen?

Eller er det Phorumet kun for noen få?

Trodde det het Forum forresten, men der tar jeg vel også feil...
og så trodde jeg det skulle skje noen når man trykket på ting, men hvorfor går det så forferdelig tregt, er det min maskin som er for gammel?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Mr.Volvo (---.160.16.62.customer.cdi.no)
Dato: August 29, 2011 07:28PM

Du legger bilder på feks. photobucket.com og kopierer adressen til bildet derfra og limer det inn i teksten her. da kommer bildet opp hersmiling smiley

1970 mod. 122S under oppussing..
+ endel andre Volvoer;121 70mod. V70AWD, 264GLE, C70T5, V40T4, S40, 264TE +++

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: August 29, 2011 07:38PM

Hei Tor,

det er greit å kritisere, men man oppnår lite ved usakelig kritikk.

"Phorum 5, it's like fast and stuff" er navnet på forumet. Det er engelsk, derfor staves det på den måten. Så du tok nok feil....

Mvh Arve Larsen

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 29, 2011 10:01PM

Phorum 5 ??? var jo en fleip, om noen ikke skjønte det. Dette var bare litt ekstra for å illustrere hvor lite dette er tilpasset normale brukere (norske)! Men det lar seg vel ikke forandre?...
Hvor er Phorum 1 2 3 4 forresten? Kanskje disse fungerer bedre?
Nå er vel ikke jeg superdataekspert, men jeg trodde Phorumet var for flertallet av medlemmene? Særlig under det er jeg vel ikke, og nå er jeg også litt international…
Har prøvd med saklig kritikk tidligere på hjemmesiden som sagt, men fikk på følelsen av at jeg var helt på jordet. Og at det var nok feil med min maskin!
Mottaker gikk altså i forsvarsposisjon med det samme..
Den lille skriften på nettsida som er beregnet for folk i 15-20 årsalderen er det kanskje bare jeg som syntes kunne bli gjort noe med?
Skjønte vel også at her skulle man ikke være uenig i noe som var bestemt av de som tar imot kontingentene...
Og nå går man i forsvarsposisjon denne gang også, ang. Phorum, i stedet for å innse at man må se på disse tingene! Se nå heller på hva som kan gjøres?
Og vær glad for at noen bryr seg!
Men har man fastgrodde meninger, så hjelper det vel heller ikke med Rustremover, for å holde oss til det internationale…

Neste spørsmål blir da om hvem dette Phorumet, mener forumet, er beregnet til?
Har klubbledelsen forespurt brukerne?
Hva er i så fall svarene?

Ser at det er andre her inne som også har problemer med forumet, så jeg tror ikke jeg er alene...

Tror hovedårsaken til at folk – Amazonfolket – ikke beveger seg her inne er at mange barriærer, feilmeldinger osv. Amazonklubben er vel den som har mest medlemmer i Norge?
Skal ikke nettisida og Phorumet stå i et visst forhold?

Om jeg og andre trenger hjelp her kunne kanskje klubben arrangert kurs i Phorumbruk…
Beklager om noen synes dette er provoserende, men ønsker bare å få litt fart her, og nå ser jeg at det er noen som våkner… Foreløpig kun i forsvarsposisjon…

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 29, 2011 10:14PM

Prøvde igjen og fikk feilmelding ang. bilder.

Har andre problemer her?

Hvor mange brukere er det her inne i prosent av medlemsmassen?

Da er det vel bare å gi opp! Så får de som kan Phorumere!

Jeg vet om metoder for å klare å legge inn biler på andre måter, men det er ikk sånn det skal være..

Hva skal man med det spamfilteret? Er det en bank her elelr andre farlige greier?

DE som jobber p ånett idag vil ha det lett, uten masse barrierer. Se f.eks. Youtube og andre nettsider.

har man logga inn en gang, så kan man komme rett inn flere fanger uten "nesten ikke leselige spamkoder"...

Flere meninger?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: August 30, 2011 03:28PM


Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: hclande (---.81-166-129.customer.lyse.net)
Dato: August 30, 2011 07:35PM

TOR: når du er logget inn på forumet trenger du ikke skrive denne spam koden og du har muliget til å legge til bilder uten problem.smiling smiley

spam filter er et must på forum! har sett mange forum som blir nedlasset med diverse viraga reklamer og grand onkler fra langtvekkistan som vil gi bort arveneye popping smiley

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 30, 2011 09:46PM

Det var en god forklaring!
Endelig en saklig fremstilling!
Skal se på dette en dag jeg får god tid, og jeg ikke blir kastet ute herfra av dem som ikke tåler kritiske spørsmål og registrerte at det sto et spørsmålstegn bak "Urukelig forum?" ??

At andre ikke sier fra, behøver vel ikke bety at alle er fornøyd og forstår alt man kan og bør gjøre her inne ...?

Men er meningen at få skal bidra med ting her inne er det nok best å ikke gjøre noen som helst!

Men jeg har ingen hemninger med å si fra om det jeg ikke skjønner, eller mener bør kunne forbedres! Men jeg forventet ikke noen skulle ta ting personlig (vet ikke hvorfor) og ... Forumet er vel ikke noen personlig greie. Trodde det var for alle medlemmene og mer enn det?

Er det ikke smart å høre på oss som vurderer å bruke forumet? I stedet for å kalle spørsmål, kritiske eller ei, for usaklig kritikk!!
Kritiske spørsmål bør etter min mening føre til forbedringer og ikke personlige motangrep!
For å slippe å gjøre noe evt.?

Men om meningen er at forumet skal være til kun for noen utvalgte, så er det bare å komme med mer kritikk av mine manglende data- og engelskkunnskaper, så skjønner jeg hva det dreier seg om.

Hvem er webansvarlig her inne forresten?

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: August 31, 2011 06:10AM

Jeg er enig i att skriften er noe for liten, kunne godt vert litt større slik att jeg slipper å "myse" inn i skjermen .... alderen tynger smoking smiley



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 08/31/2011 06:10AM av ODIN.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Vegard (188.113.126.---)
Dato: August 31, 2011 08:48PM

Jeg har foreslått til klubben å sette opp et moderne og langt bedre forum, noe jeg har gjort flere ganger før og det koster ikke en krone. (Jeg er webansvarlig for flere andre nettsider.) Svaret jeg fikk var at det skulle bli tatt opp på et eller annet møte, og så hørte jeg aldri noe mer.

Spør du meg skyldes den labre aktiviteten her forumet i seg selv, uten tvil. Dagens forum er mer oversiktlig, enklere å forstå seg på og da lettere å bruke, har gjerne direkte opplastning av bilder til f.eks photobucket.com, osv osv. Jeg har også problemer med at forumet her er fryktelig tregt på min nye pc. På den gamle funker det helt fint...

Tilbudet står fortsatt bare så det er sagt. Jeg kan sette det opp parallellt med det gamle, så kan dere lett se hva som fungerer best.



Oppdatert 2 gang(er). Siste gang oppdatert 08/31/2011 09:18PM av Vegard.

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 31, 2011 09:18PM

Har ettterlyst hvem som er ansvarlig for forumet, men har ikke fått svar???

Er vel inne på noe av det samme som Vegard - at det er forumet i seg selv som bremser og terskelen for å komme inn og legge noe inn er noe forhistorisk og tungvindt.

I alle fall inspirerer ikke forumet meg og andre jeg kjenner å bidra her! Likevel har jeg valgt å gå kjempe meg igjennom inni her, da jeg synes det er viktig å følge med og ...

Er kanskje litt kritisk, men jeg får bare ta den støyten om noen andre kan ha glede av å presse på litt...

Synes det er merkelig at Vegard ikke får svar på en svært så seriøs og positiv henvendelse som kunne vært til glede for svart mange brukere!!!

Også for de som kun er inne for å hente informasjon.

Tenk mr. webansvarlig hva medlemmene går glipp av!
Tenk også på at svært mange medlemmer har mye å bidra med. Og hvorfor kommer de ikke på banen? Ikke kom og fortell meg at mange er gamle!
Undersølesler at 60 åringer + er blant de mest aktive på nett!!!
Er selv på nett, selv om jeg er eldfgammel....
Tenk også på at klubben er til for klubbmedlemmene!

hører gjerne i fra deg snart webmaster!

Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Vegard (188.113.126.---)
Dato: August 31, 2011 09:24PM


Re: Ubrukelig forum?
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: August 31, 2011 09:46PM


Gå til side: 123Neste
Gjeldende side: 1 av 3


Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character T defined in its font.