Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 SVINDEL
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
SVINDEL
Lagt inn av: radiv (---.39.189.109.customer.cdi.no)
Dato: April 02, 2010 02:39PM

Vil bare advare mot typen under som sender mailer om at han har deler du er ute etter. Ganske lette å gjennomskue i grunn.Han ville selge meg 123GTratt,turteller og liggebeslag i god stand for 250 euro Ca 2000 KR ferdig levert på døren :-) vel vel !!! han bruker ord som subject og item ikke direkte navn på delene.Jeg googlet mailadressen hans og fant ut at han svarer på flere typer ønskeskjøptannonser.




am Neil Timothy from London..I am came accross your advert on wedsite that you are in need of the above subject..I just want to let you know that i have it for sale and still in good condition..Let me know if you are still interested and i will get back to you with condition of the item and price..I accpet paypal,western union and bank wire transfer as my method of payment..let me know which one you prefer thanks and hope to hear from you soon

Jeg Neil Timothy fra London .. Jeg kom over annonsen din på wedsite at du har behov for det over emnet .. Jeg vil bare fortelle deg at jeg har den for salg og fortsatt i god stand .. Let me know Hvis du fremdeles er interessert, og jeg vil komme tilbake til deg med tilstanden på objektet og prisen .. jeg accpet paypal, Western Union og Bankoverføring som betalingsmåten min .. la meg vite hvilken du foretrekker takk og håper å høre fra deg snart



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character U defined in its font.