Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Riktig pris..
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Riktig pris..
Lagt inn av: bimb (---.80-202-93.nextgentel.com)
Dato: September 03, 2004 03:13PM

Jeg skal snart selge min (mellomblå!) Amazon 1970. Jeg er bare litt usikker på hvor mye jeg skal ta for den! Bilen er restaurert for tre år siden, deler for 27000 kroner er byttet. Den er hel og pen og med et visstnok sjeldent forgasserlokk, og med hengerfeste og nye setetrekk (i stoff), og svært lite rust. Vinterdekk og sommerdekk. Turteller, klokke og batterimåler er montert. Gammel radio og høyttalere også. Har nettopp hatt den på EU-kontroll og det eneste jeg måtte gjøre for å få den godkjent var å justere av nærlysene og justere forgasseren (det var for mye CO i eksosen). Håper noen kan hjelpe meg..

Re: Riktig pris..
Lagt inn av: THolandsli (---.dialup.online.no)
Dato: September 05, 2004 03:01PM

Vanskelig spørsmål, men d som avgjør mest er hvor mye rust det er på bilen og hvor bra arbeid som er gjort ved restaurering...



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character U defined in its font.